Wild Cats of India
India’s wild cats have been symbols of strength and royalty since ancient times, but despite the reverence they evoke and their own adaptability and prowess, these cats have been pushed to the brink. Two years in the making, India’s Wild Cats has journeyed across the country’s contrasting landscapes with an ambition to paint an intimate portrait of the intriguing lives of these incredible animals.
Follow wildlife cameraman Sandesh Kadur on his mission to reveal the wild cats of India.
Discover the fascinating lives of India’s elusive big cats. Welcome to Big Cat Kingdom!