Fellini - Io Sono Un Clown
At the heart of Fellini's I Am A Clown is the strange and wonderful story of Peter Goldfarb, the very young American producer who, in 1967, convinced Federico Fellini, the greatest Italian director, to work for the first time for American television. A story that has remained little known for half a century.