Je te promets
Paul and his wife Florence await the birth of their triplets. Mathis has just discovered his biological father's identity. Maud struggles with her weight and seeks meaning in her life. Michael assaults an opponenet during a soccer match and it spreads across the internet. Today, Paul, Mathis, Maud and MIchael all celebrate their 38th birthday.
Paul, a shipyard worker, and his wife Florence impatiently await the birth of their triplets. Mathis, a successful trader has just discovered his biological father's identity but hesitates to meet him. Maud, a young overweight woman, struggles with her weight and seeks meaning in her life. Michael, a Division One soccer player, physically assaults an opponent after a tense match; his violent gesture spreads like wildfire across the Internet.
Florence, a young mother overwhelmed, reproaches Paul for abandoning his family.
The Gallo family is getting ready to celebrate Christmas with their parents in Florence.
The triplets have to go to the family shed to empty it because Florence has put it up for sale.
Florence and Paul will have to change accommodation despite their money problems.
One of the triplets is stillborn. Paul defeated gathers his forces to announce it to his wife.
Mathis is barely recovering from his burnout when he decides to go on a road trip with Amidou.