Marvel Super Hero Adventures: Frost Fight!
The nefarious Loki and frost giant, Ymir, are on a quest to steal Santa's powers. Can the Avengers find and protect jolly Mr. Claus before Christmas is ruined forever? Find out in this exciting holiday adventure!
The holiday season gets extra chilly as Loki and the frost giant Ymir plot to conquer the world. Marvel heroes Iron Man, Captain America, Hulk, Thor and others must stop the villains from stealing Santa’s power – if anyone can actually find the mysterious Mr. Claus. Fortunately, Rocket Raccoon and Groot are also hot on Santa’s trail. Heroes, villains, elves and cosmic bounty hunters collide in an epic quest that leaves the fate of the holiday and the world in the balance.