High Fidelity
Rob, a record store owner and compulsive list maker, recounts his top five breakups, including the one in progress.
John Cusack stars as Rob Gordon, the owner of a semi-failing record store located on one of the back streets of Chicago. He sells music the old-fashioned way -- on vinyl, with two wacky clerks, the hysterically funny rock snob Barry (Jack Black) and the more quietly opinionated underachiever Dick (Todd Luiso). But Rob's business isn't the only thing in his life that's floundering -- his needle skips the love groove when his longtime girlfriend Laura (Iben Hjejle) walks out on him. And this forces him to examine his past failed attempts at romance the only way he knows how! For a rocking fun time, give HIGH FIDELITY a spin.