Travel Man' is back! This season, acclaimed director, author, and BAFTA-winning actor Richard Ayoade will continue his traveling adventures with famous friends. In the much-anticipated Christmas special, Richard is joined by Hollywood's favorite funny girl, Rebel Wilson, on an adventure to Florence.
Travel Man' is back! This season, acclaimed director, author, and BAFTA-winning actor Richard Ayoade will continue his traveling adventures with famous friends. In the much-anticipated Christmas special, Richard is joined by Hollywood's favorite funny girl, Rebel Wilson, on an adventure to Florence. While traveling, Richard will be challenging himself to see and do as much as possible and subjecting so-called tourist attractions to his ruthless scrutiny.