Victor Frankenstein
In their attempts to aid humanity, Dr. Frankenstein (James McAvoy) and his assistant Igor (Daniel Radcliffe) create a monster that holds unimaginable terror for anyone in its path!
James McAvoy is Victor Von Frankenstein and Daniel Radcliffe stars as Igor in a unique, never-before-seen twist on Mary Shelley's classic 19th century novel. Told from Igor's perspective, we see the troubled young assistant's dark origins, his redemptive friendship with the young medical student Victor Von Frankenstein, and become eyewitnesses to the emergence of how Frankenstein became the man -- and the legend -- we know today.