Beauty and the Beast
The story and characters you love come to life in the live-action adaptation of Disney’s animated classic, one of the most beloved tales ever told. Experience the fantastic journey of Belle, a bright, beautiful and independent young woman who, seeking to rescue her father, is taken prisoner by a Beast in his castle.