The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Based on Douglas Adams' worldwide best-selling novel, and starring an outrageous intergalactic cast, this is one ride you don't want to miss. Seconds before Earth is destroyed to make way for a new hyperspace express route, mild-mannered Arthur Dent is whisked into space by his best friend...who happens to be an alien posing as an out-of-work actor. And so the misadventures begin as he and fellow travelers, including the cool but dim-witted President of the Galaxy, the Earth girl Trillian, and Marvin the paranoid android, search for answers to the mystery of Life, the Universe and Everything.