The Dropout
Money. Romance. Tragedy. Deception. From Executive Producer Elizabeth Meriwether, “The Dropout” is the story of Elizabeth Holmes (Amanda Seyfried) and Theranos, an unbelievable tale of ambition and fame gone terribly wrong. How did the world’s youngest self-made female billionaire lose it all in the blink of an eye?
Walgreens is enticed by Elizabeth to seal the deal on a new partnership with Theranos.
Tyler Schultz and Erika Cheung discover shocking truths about Elizabeth and the company.
In the wake of the Wall Street Journal article, Elizabeth and Sunny face a reckoning.