Into the Okavango
The Okavango River Basin provides a vital source of water to local people and iconic animal species in Africa. However, this oasis is now under siege due to increasing pressure from human activity. Follow a team of modern-day explorers on an epic four-month expedition across three countries to save the river system that feeds the Okavango Delta, one of our planet’s last wetland wildernesses.