Independence Day
When extraterrestrials arrive on Earth and threaten to wipe out the human race, it's up to a handful of survivors - armed only with inferior technology, wits and courage - to stop them.
Experience the sci-fi epic that launched a new era in blockbuster filmmaking with this newly restored edition. Director Roland Emmerich and producer Dean Devlin join forces with an all-star cast that includes Will Smith, Jeff Goldblum and Bill Pullman. When powerful aliens launch an all-out invasion, the world’s only hope lies in uniting for one last strike to save mankind.