Toy Story Toons: Partysaurus Rex
Poor Rex, the toys all think he's a party pooper. But when Bonnie takes him to bath time, he goes from zero to hero by throwing an over-the-top Bubble Bath time bash!
Poor Rex, the toys all think he's a party pooper. But when Bonnie takes him to bath time, he goes from zero to hero by throwing an over-the-top Bubble Bath time bash! No longer a wet blanket, the king of the hot tub is - the legendary Partysaurus Rex!