The Hunchback of Notre Dame II
Quasimodo, Notre Dame's bell ringer, is captivated by beautiful Madellaine, a magician's assistant. But Quasi learns the magician is plotting to steal his beloved bells...with Madellaine's unwilling help. Listening to his own heart, Quasi discovers that he, too, must look past appearances if he hopes to find true love.
Still the faithful protector of Notre Dame's beloved bells, Quasimodo now rings them with the help of his best friend, Esmeralda and Phoebus's little boy, Zephyr. Stopping with Zephyr at a traveling circus owned by the evil magician Sarousch, Quasi is captivated by Sarousch's lovely assistant, Madellaine. But greedy Sarousch is plotting to steal the cathedral's most famous bell—with Madellaine's unwilling help. Encouraged by some laughably misguided advice from his gargoyle pals, Quasi listens to his own heart and discovers that he, too, must look past appearances to find true love.