United States of Animals
"United States of Animals" is a fast-paced and fun Nat Geo WILD series that takes you on a journey across the United States. Part travelogue, part wildlife adventure, each episode is a fact-filled field guide driven by the wild, the weird and the wow of animals we can see right here in our own backyard.
Animals thrive in unique places across the country from New York City to the California state.
It’s their world and we just live in it; this is what happens when wild animals take over your town!
Super-powered heroes are large and taking charge all across the "United States of Animals."
We’re bringing you America’s greatest stories about the things animals do for love.
Witness the remarkable migration of the sandhill cranes in Nebraska, and a cattle drive in Texas.
Discover the largest colony of bats on the planet that overtake the Texas skies.
Bison thunder across South Dakota’s plains during the world’s largest bison round-up.