George of the Jungle
Deep in the African jungle, a baby named George, the sole survivor of a plane crash, is raised by gorillas. George grows up to be a buff and lovable klutz who has a rain forest full of animal friends: Tookie, his big-beaked toucan messenger; Ape, a witty talking gorilla; and Shep, a peanut-loving pooch of an elephant. But when poachers mess with George's pals, the King Of Swing swings into action.
Deep in the heart of the African jungle, a baby named George (Brendan Fraser), the sole survivor of a plane crash, is raised by gorillas. George grows up to be a buff and lovable klutz who has a rain forest full of animal friends: Tookie, his big-beaked toucan messenger; Ape, a talking gorilla who's smarter than your average rocket scientist; and Shep, a gray-haired, peanut-loving pooch of an elephant. When poachers mess with George's pals, the King Of Swing swings into action. But before you can say, "Watch out for that tree," George comes face-to-bark with a few vine-covered obstacles. Contains tobacco depictions.