Strange World
Walt Disney Animation Studios’ original action-packed adventure “Strange World” introduces a legendary family of explorers as they attempt to navigate an uncharted, treacherous land alongside a motley crew including a mischievous blob, a three-legged dog, and a slew of ravenous creatures.