The Devil Wears Prada 2
Andy Sachs (Anne Hathaway) returns to New York and the sleek offices of Runway magazine as the new features editor. There she finds her formidable former boss Miranda Priestly (Meryl Streep) navigating a media landscape that threatens her glossy print empire. Familiar frenemies and fashionable fresh faces join the catwalk in this smashing sequel.
Almost twenty years after making their iconic turns as Miranda, Andy, Emily, and Nigel —Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt, and Stanley Tucci return to the fashionable streets of New York City and the sleek offices of Runway magazine in the smashing sequel to the 2006 phenomenon that defined a generation. Andy Sachs is now the new features editor and finds her formidable former boss navigating an ever-changing media landscape that threatens her glossy print empire. The film reunites the original main cast with director David Frankel and writer Aline Brosh McKenna — with a screenplay based on the novel by Lauren Weisberger — and introduces an all-new runway of characters.