When the Cat's Away
When Tom Cat is away, Mickey, Minnie and group of mischievous mice take over his home and entertain themselves with a variety of musical mayhem. Mickey and Minnie dance across the piano keys, use a wheel of Swiss cheese as a player piano roll, and find an inventive new way to play a phonograph record.