Fresh
"Fresh" follows Noa, who meets the alluring Steve at a grocery store and – given her frustration with dating apps – takes a chance and gives him her number. After their first date, Noa is smitten and accepts Steve’s invitation to a romantic weekend getaway, only to find that her new paramour has been hiding some unusual appetites.