Atsuko Okatsuka: Father
Fans call her "Mother," but Atsuko is "Father" — thriving professionally yet clueless about basics. A 7-year laundry hiatus and learning that marriage licenses precede weddings are just some hilariously-relatable discoveries she shares in her special.