Crash
The TCI members arrest an insurance fraud suspect but must release him due to a lack of evidence.
TCI chases after a mysterious being that causes traffic accidents and encounters a secret.
Yonggun gets into an accident while chasing a hit-and-run suspect. TCI faces an unexpected truth.
Yeonho learns that Hyunmin was the culprit. Jungwook and President Yang try to kill Hyunmin.
TCI succeeds in catching Myunghak, but Taeju take all the credit, and the team faces dissolution.