Doctor Strange
In Marvel Studios’ Doctor Strange, a world-famous neurosurgeon loses the use of his hands in a horrific car accident. Seeking a cure, he finds powerful magic in a mysterious place known as Kamar-Taj, the front line of a battle against unseen dark forces bent on destroying our reality.