Sangamarmar
Behind every successful woman there is an understanding man. This is the story of Amrita and Aditya.
Amrita loses herself in added responsibilities, but Aditya tries to cheer her up.
Amrita decides to fight her battle alone. She declares that she would take over her dad's business.
Fearing separation, the siblings flee to Adi's house. Amrita learns Abhinav is job hunting.
Amrita gets a job and finds a house for rent. Later, she and her siblings vacate their house.