Music, Fantasy
Watch the "Together As One" clip video now. "Together As One" is performed by the Cast of ZOMBIES 4: Dawn of the Vampires featuring Meg Donnelly, Freya Skye, Malachi Barton, Swayam Bhatia, Julian Lerner and Mekonnen Knife. This special song is bonus material for the film that you can only see here!