BULLET/BULLET
In the near future, civilization has collapsed. Gear works in a junk shop, retrieving stolen goods alongside Qu-0213 and White Bear. After accepting a mysterious request to steal an important item, they soon find themselves hunted by deadly assassins.
In the near future, civilization has collapsed, and the world has become a wasteland. Despite their poverty, the people use remnants of past civilizations to lead resilient lives. Gear works in a junk shop while also retrieving stolen goods alongside Qu-0213, a robot with four personalities, and White Bear, a gambler. One day, Gear finds himself thrust into a once-in-a-lifetime job to steal an important item. They soon find themselves up against deadly assassins, heart-pounding car chases, and explosive battles. What Gear and his team do not know yet is that the item they stole holds a secret that could shake the very foundation of this world.
The city is abuzz with the news of a grand theft, carried out by Gear, White Bear, and Qu-0213.
Fleeing from the assassins, Gear, White Bear, and Qu-0213 find themselves in an abandoned town.
Gear and his comrades are determined to expose the government's secrets to the world.
Gear, White Bear and Qu-0213 are imprisoned in an extremely cold and desolate facility.
Gear and his comrades, joined by the assassins and the Resistance, race toward the capital.
Gear and his comrades finally reach the deepest part of the capital’s underground.