Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium
'Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium' is a concert event featuring legendary global superstar Elton John, LIVE from Dodger Stadium in his final North American show. As part of his Farewell Yellow Brick Road Tour, this concert experience features special guests and performances of unparalleled global hits spanning decades, in one of the greatest send-offs in music history. This is a must-see event that brings the spectacular, historic concert into the homes of viewers around the world.
In this must-see concert experience, Elton John performs at Dodger Stadium in Los Angeles, where in 1975 he performed two sold-out and career defining concerts that cemented his legend globally. Now, in a full circle and emotional moment, he takes the stage in his final North American show as part of his Farewell Yellow Brick Road Tour, in one of the greatest send-offs in music history.