Christmas...Again?!
As Rowena experiences a lackluster Christmas, she makes a wish to a neighborhood Santa for a "do-over," and unexpectedly finds herself reliving Christmas day over and over again.
As Rowena, a child of divorced parents, experiences a lackluster Christmas, she makes a wish to a neighborhood Santa for a "do-over," and unexpectedly finds herself reliving Christmas day over and over again. In this magical holiday movie, Rowena must learn to love her modern blended family as it is, in order to break the strange loop she has found herself in. In the process, she'll learn that the true meaning of Christmas is about helping others, not just herself.