Frieren: Beyond Journey's End
Elven mage Frieren defeats Demon Lord with hero Himmel's party. 50 years later, she returns to find Himmel aged and dying. Realizing her detachment from humanity, Frieren embarks on a journey to understand mortal life, meeting diverse people and facing various challenges along the way.
Frieren the elf returns to her friends 50 years after they took 10 years to defeat the demon king.
As Frieren visits her friend Heiter, she meets with Fern. Heiter asks Frieren to teach Fern magic.
Frieren and Fern arrive at a village where a demon that the hero's party once fought is sealed.
Frieren and Fern visit Eisen. He asked them to help him search for the Great Mage Flamme's note.
On their way to Aureole, Frieren and Fern hear rumors of people being taken away by ghosts.