Earth Moods
Escape everyday life with Earth Moods. Viewers relax and reset as they travel to blue glaciers, swirling dunes, bustling cities and lush rainforests.
Earth Moods takes viewers on the ultimate retreat—transporting them to a vast array of colorful and calming corners of the world. Viewers travel to blue glaciers, arid deserts, lush rainforests and pulsating metropolises to escape from the cacophony of everyday life. Each “mood” gives the audience an opportunity to relax and reset as the sound of music and the natural world washes over them.