Swiss Family Robinson
In a heroic tale that chronicles the courageous exploits of the Robinson family after they are shipwrecked on a deserted island, they use their wits and ingenuity to overcome the obstacles of nature, transforming their new home into a civilized community. But the ultimate challenge comes when a band of cutthroat pirates threatens to destroy the Robinsons' makeshift paradise.