Lilo & Stitch 2: Stitch Has a Glitch
Stitch adapts to life in Hawaii, and everything is smooth sailing until he goes haywire and wreaks havoc. Now, everyone must rise to the occasion to save their funny friend, all while Lilo prepares for the big island hula contest.
Your favorite characters return in this heartwarming comedy about bringing friends and family together — even when they seem worlds apart. Before the other 625 experiments land in Hawaii, Stitch is living the good life; he even helps Lilo follow in the footsteps of her mother as she prepares for the big island hula contest. But when Stitch gets a glitch, their perfect world goes haywire. Now it's going to take Lilo, Nani, Jumba and a whole lotta 'ohana for them to save their funny little friend.