Criminal Minds: Suspect Behavior
An elite team of FBI agents, known as a Red Cell, use unconventional methods of investigation and aggressive tactics to capture the nation's most nefarious criminals.
Cooper and his Red Cell team are called to Cleveland to investigate a series of child abductions.
The Red Cell teams travels to Ohio to track down a killer targeting single businessmen.
After an explosion rips, the team must track down the bomber before another attack occurs.
The red cell team tries to find a serial killer who is kidnapping and then hanging his victims.
The team travels to Arizona to decipher the message a suspect is sending following two murders.
A spree killer targets Oklahoma City residents leading Cooper and the red cell team to be called in.
Cooper is called to testify when a case involving a woman on death row petitions for a mistrial.
Cooper and the red cell team try to find a killer who disfigures the faces of his victims.
Cooper and the red cell team track a serial killer who is randomly shooting people in crowded areas.