The Impossible Heir
Taeoh is ambitious beyond ordinary standards, and he shares his desires with Inha after a fateful meeting. Hyewon also appears before the two. Each shares the same views but different dreams. An unexpected end awaits.
Having grown up in a hell worse than the gutters, Taeoh's ambitions surpass ordinary talents. As he uses his talents as a weapon to reach his goals, Inha and Hyewon appear before him, each with different desires. These three come together fatefully and embark on a dangerous journey. Will a happy ending await them? Or will it be an irreversible tragedy?
Taeoh, Inha, and Hyewon run towards the same desire. They are drawn to one another by fate.
The difference between Taeoh and Inha is revealed, and a fatal blow is aimed at Taeoh.
Taeoh is arrested as a murder suspect. Dark shadows lurk around him with his memories missing.
Taeoh continues his search for the truth and must formulate a new plan after he faces it.
Taeoh's lost memories come back one by one and he can confirm the face of his culprit with them.
The murder culprit is revealed, but he is just a bait thrown by Taeoh to catch the real villain.
Taeoh awaits for "that moment." Will he protect his people and achieve his dreams?
In fulfilling his desires, Taeoh does not choose anger or forgiveness. His choice is salvation.