Los Montaners
The Montaner family: meet and follow this iconic family, headed by one of the most important artists in Latin music's history: Ricardo Montaner. This family of artists has become one of the most successful and talked about in the entertainment business. Get a peek at their daily lives as they balance family and professional life under the public eye.
We follow the iconic Montaner family, headed by one of the most important artists in Latin music's history: Ricardo Montaner. This family of artists has become one of the most successful in the entertainment business. Get a peek at their daily lives as they balance family and professional life. Ricardo and Marlene, the parents, observe how the nest becomes emptier and emptier. Their eldest son, Ricky, is ready to marry actress and model Stefi Roitman. Evaluna, the youngest is expecting her first child with Camilo. After overcoming a crisis trying to balance his work life and his relationship, Mau, the middle child, announces he is expecting a baby with his wife, Sara Escobar. We'll see stunning images and live performances. We'll get to know the family's lifestyle through videos captured on phones, interviews, and private family footage.
The family has a surprise birthday party for Marlene and attends Camilo and Evaluna's concert.
The Montaner family visits Argentina. Mau and Ricky go on their first tour after some time off.
In Orlando, the Montaner family meets Camilo and Evaluna for some adventures in nature.
The whole family goes to the Latin Grammy Awards, and Ricardo wins his first award.
Ricky and Stef's long-awaited wedding is finally here. Join them on the best day of their lives.
The wedding was a success. In Miami, Marlene realizes she is going through empty nest syndrome.
Ricardo and Marlene go on a date. Ricky and Stef extend their honeymoon. Mau and Sara go to Samana.
Mau and Ricky work on songs for their new album, get new tattoos and learn about Mexican wrestling.
Marlene organizes a spiritual ceremony for Evaluna's pregnancy to prepare for Índigo's arrival.
After a year full of experiences, the family escapes to their retreat: "República de la Alegría".