Charles: In His Own Words
An intimate portrait of Britain's new monarch using rarely seen footage, never-before-heard interviews and forgotten interviews with Charles himself.
An intimate portrait of Britain's new monarch using rarely seen footage, never-before-heard interviews and forgotten interviews with Charles himself. The story of Charles as he is seldom seen: the son in search of manhood, the prince pursuing a radical new path, and the man trapped by duty and desire.