Mike's New Car
Mike shows Sulley his fancy new six-wheel-drive car, which is loaded with all the latest gadgets.
Mike discovers that being the top-ranking laugh collector at Monsters, Inc. has its benefits, such as earning enough money to buy a six-wheel drive car that's loaded with gadgets. That new car smell doesn't last long enough, however, as Sulley jump-starts an ill-fated road test that teaches Mike the true meaning of buyer's remorse. Mike's pride in his new wheels is only surpassed by Sulley's lack of skills at the control panel. The two eventually agree on one thing: walking to work might be the best, at least today.