Star Wars: Maul – Shadow Lord
Set after the events of "The Clone Wars," Maul plots to rebuild his criminal syndicate on a planet untouched by the Empire. There, he crosses paths with a disillusioned young Jedi Padawan, who could be the apprentice he is seeking, that will aid him in his relentless pursuit for revenge.
In the criminal underworld of Janix, Maul enacts a plan to consolidate his power.