Arendelle Castle Yule Log
For your holidays, enjoy the warm glow of Anna and Elsa’s Arendelle castle hearth as they burn the traditional holiday yule log and celebrate with Kristoff, Olaf and Sven in the same room where they often get together for Family Game Night. Happy holidays from all of your friends from Walt Disney Animation Studios’ Frozen 2!