One Day at Disney (Shorts)
From the heart of the Disney Parks to the streets of Madrid, meet the diverse group of people behind some of Disney’s most magical stories. Whether they're animating beloved characters, driving the Main Street Trolley or discovering the next Disney Channel star, each episode is an in-depth look into the lives of the cast members dedicated to bringing magic to life in unique and exciting ways.
One Day At Disney is a documentary series highlighting the diverse group of people behind some of Disney’s most magical stories. From the heart of the Disney Parks to the streets of Madrid, travel to locations both near and far to meet the men and women who spend each day bringing magic to life in unique and exciting ways. Whether they're animating beloved characters, driving the Main Street Trolley or discovering the next Disney Channel star, every episode is an in-depth look into the lives of the cast members dedicated to continually creating memorable and heartwarming moments for people around the world.
Follow Thom Self as he spends his nights diving into Disneyland Resort’s underwater attractions.
Sage Steele gives an inside look into the daily production of ESPN’s SportsCenter.
Katie Whetsell’s path culminates in her portrayal of the ultimate persevering character, Dory.
Bob Iger recalls the early days of his career and shares what inspires him as Disney’s CEO.
The cast & crew of Modern Family describe what it’s like to be a part of the infamous clan.
Lucasfilm’s Este Meza blurs reality and fantasy for fans through events and character appearances.
Rob Richards takes us on a historical journey of the Wurlitzer Organ at the El Capitan Theatre.
Grace Lee provides an intimate look into the world of illustration and storytelling.
A seamstress at Disneyland Resort, Lupe de Santiago views her work as a passion rather than a job.
Kris Becker provides top notch care to the animals of Disney’s Animal Kingdom Park.