Brave
Determined to carve her own path in life, Merida defies an age-old custom sacred to the unruly and uproarious lords of the land. When her actions inadvertently unleash chaos in the kingdom, Merida must harness all of her skills to undo a beastly curse before it’s too late...and discover the meaning of true bravery.