National Treasure: Edge of History
Jess Valenzuela’s life is turned upside down when an enigmatic stranger gives her a clue to a centuries-old treasure that might be connected to her long-dead father. Jess has a knack for solving puzzles, and her skills are put to the test as she and her friends follow a series of clues hidden in American artifacts and landmarks. But can Jess outsmart a black-market antiquities dealer in a race to find history’s greatest lost treasure and unbury the truth about her family’s past?
Jess Valenzuela’s life is turned upside down when an enigmatic stranger gives her a clue to a centuries-old treasure that might be connected to her father, who died when she was a baby. Jess has a knack for solving puzzles, and her skills are put to the test as she and her friends follow a series of clues hidden in American artifacts and landmarks. But as Jess gets deeper and deeper into the hunt, she not only finds herself in a race with a wealthy and ruthless rival treasure hunter but she’s also forced to question the loyalty of someone close to her. Will Jess find history’s greatest lost treasure and finally unbury the truth about her family’s past?
After meeting a stranger, Jess learns the father she never knew may have been a treasure hunter.
Jess’s life begins to unravel as she’s plunged into her dad’s dangerous world of treasure hunting.
An old clue handed down by the Masons sends Jess and her friends on a caper to Graceland.
In a clue-solving slump, Jess and Riley Poole are put to the test when caught in a deadly trap.
Jess and Tasha hunt for the spy in their midst while plotting a caper at the Governor’s Ball.
When a clue points to a famous historical landmark, Jess partners with Billie to pull off a heist.
Jess sacrifices everything to confront her dad’s killer to find the last piece of the map.
It’s a matter of life and death when Jess enlists her friends’ help with an impossible heist.
Liam finds a hidden cypher left behind by his grandpa, holding the truth about Salazar.
Jess and her allies work together to try to defeat Billie and beat her to the treasure.