Lost Cities with Albert Lin
Lost Cities combines hi-tech archaeology, breathtaking visuals and genuine exploration to make headline-grabbing discoveries, portrayed through our host, Albert Lin. Our ambitious approach applies 3D scanning to some of the most extraordinary sites of antiquity. This series delivers powerful, emotional stories with hi-tech imagery to bring the mysteries of the past vividly to life.
Albert Lin searches for the lost fortunes of the mysterious Knights Templar in Israel.
Albert Lin travels to Micronesia, in the Pacific Ocean, to uncover an ancient island city.
Albert Lin travels to Colombia to learn the truth behind the legends of El Dorado.
Albert Lin uncovers what came before the world’s most famous prehistoric monument.
Nat Geo Explorer Albert Lin travels to Petra, Jordan, to discover the city’s origins.
Nat Geo Explorer Albert Lin travels to Peru in search of civilizations that predated the Inca.