The Lizzie McGuire Movie
Lizzie McGuire and her pals celebrate graduation with a class trip to Italy. Once there, Lizzie is mistaken for Isabella, Italy's biggest pop diva, and begins to fall for Paolo, Isabella's former boyfriend and singing partner.
Goodbye, home! Hello, Rome! Join America's sweetheart, Lizzie McGuire, on the trip of a lifetime. Lizzie and her classmates are celebrating graduation with a trip to Italy to experience la dolce vita...and some awesome pizza. In a whirlwind of comic events, Lizzie is mistaken for Italy's biggest pop diva, Isabella, and falls for Paolo, Isabella's handsome singing partner. Transformed from awkward teen into international pop star, Lizzie now has the choice of a lifetime. Will becoming Italy's next singing sensation also mean leaving her family and close friends behind? It's up to Lizzie to embrace newfound courage and do things she never thought possible.