Predator: Badlands
This thrilling chapter in the heart-stopping “Predator” franchise is set in the future on a remote planet. A young Predator (Dimitrius Schuster-Koloamatangi), outcast from his clan, finds an unlikely ally in Thia (Elle Fanning) and embarks on a treacherous journey in search of the ultimate adversary.
This thrilling chapter in the heart-stopping “Predator” franchise is set in the future on a remote planet. A young Predator (Dimitrius Schuster-Koloamatangi), outcast from his clan, finds an unlikely ally in Thia (Elle Fanning) and embarks on a treacherous journey in search of the ultimate adversary. Directed by Dan Trachtenberg (“Prey”) and written by Patrick Aison from a story by Patrick Aison & Dan Trachtenberg, “Predator: Badlands” is produced by John Davis, Dan Trachtenberg, Marc Toberoff, Ben Rosenblatt and Brent O’Connor.