Agent Carter
1946. Working for the covert SSR (Strategic Scientific Reserve), Peggy finds herself doing administrative work when she would rather be out in the field taking down the bad guys.
1946, and peace has dealt Agent Carter a blow as she finds herself marginalized when the men return home from abroad. Working for the covert SSR, Peggy finds herself doing administrative work when she would rather be out in the field taking down the bad guys. She is also trying to navigate life as a single woman, in the wake of losing the love of her life, Captain America. When old acquaintance Howard Stark finds himself framed for unleashing his deadliest weapons he contacts Peggy to track down those responsible and clear his name.