Avatar: The Way of Water
"Avatar: The Way of Water" reaches new heights and explores undiscovered depths as James Cameron returns to the world of Pandora in this emotionally-packed action-adventure. Set more than a decade after events of the first film, this breathtaking movie launches the story of the Sully family and introduces audiences to the majestic ocean tulkun.