Secret Society of Second-Born Royals
Meet Sam, a second-born royal daughter. She’s not your typical royal and doesn’t really fit into this world. After being sent to summer school by her mother, The Queen, Sam learns it is a ruse; she and the other students discover they have superpowers and are there to train to become part of the Secret Society of Second-Born Royals…Can they learn how to use their powers to save their kingdoms?
Meet Sam, a rebellious royal, second-in-line to the throne of the kingdom of Illyria. She is not a typical royal and doesn’t really fit into this world. Unlike Sam’s older sister, Eleanor, who is almost 18 and in training to become the next queen, Sam would rather rock out with her band or put on a concert to protest the monarchy, resulting in an inevitable run-in with the authorities. Queen Catherine, fed up with her daughter’s behavior, sends Sam to royal summer boarding school where she discovers the school is just a ruse. Sam and the four other second-born royals learn they have superpowers and are actually there to train to become part of a very special, secret society. But this isn’t the only surprise in store for Sam and her new friends as training begins. When a mysterious stranger threatens the safety of everyone they hold dear, will Sam and her friends learn how to use their powers in order to save their kingdoms?