I AM BOXER
From 30-year boxing veteran Don Lee comes the ultimate survival competition. Ninety boxers, regardless of age, weight, or profession, gather to prove they're the best. They'll face off in explosive matches and missions on an epic scale. Who will survive to the end and be crowned the champion?
Global action star and 30-year boxing veteran Don Lee unleashes the ultimate survival competition.
Age, weight class, and profession don't matter. Pros, amateurs, MMA fighters, soldiers, students, and office workers—90 of the fiercest competitors gather in one place, all vying for victory.
90 boxers of all ages & backgrounds fight for survival. They must knock out their opponents to win.
Boxers must team up for a first-ever team boxing showdown set under 200 sandbags.
Slugfest, tag match, underwater fight. Boxers make bold choices and jump into unwinnable battles.