Law and The City
No genius lawyers, lawyers with dark pasts, or ex-gangsters. No stories of bringing down big, bad guys or toppling rich families. It's just Seocho-dong, where lawyers clock in. Here, five associates take on ordinary cases in a lighthearted and passionate story of growth.
Located in Seocho-dong, small law firms populate the Hyungmin Building on each of its floors, where we find five associate lawyers: cynical ninth-year associate Juhyeong, the carefree Munjeong, the independent Sanggi, the talkative Changwon, and spirited newcomer Huiji.
Huiji joins the lunch crew of the Hyungmin Building associates. She seems to recognize Juhyeong.
Huiji remembers Juhyeong, but he doesn't remember her. They clash over opposing sides of an issue.
Juhyeong and Huiji make peace. The firms merge, and Huiji grapples with a medical malpractice case.
Huiji learns the opposing side in Juhyeong’s case is his ex. The group faces troubling situations.
Though conflicted, the group helps the troubled Sanggi. Moved, Sanggi finds the courage to act.
When Huiji's father is taken to jail for fraud, the group works together and comes to her aid.
Munjeong finds her passion for work. Sanggi, Changwon, and Hyungmin each realize their own limits.